Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2020 09:54 - O, sole mio!
Автор: puk1 Категория: Забавление   
Прочетен: 3146 Коментари: 28 Гласове:
8

Последна промяна: 01.11.2020 09:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Аз съм ходил в Соренто и в Позитано, че даже и в Амалфи (приятни местенца с приятни хорица). И що ви го казвам туй? Да се похваля? Не. За друго. Щото седя и се чудя какво трябва да направиш там или как трябва да изглеждаш, че да те вземат за крадец.

Но на някои просто им се отдава:

"А,иначе си прав Изживях подобно нещо в Соренто И демонстративно напуснах магазина! Някаква, при всички положения простачка, пардон - продавачка, да смята мен за крадец? Защото съм Българин!?"





Тагове:   пухльовци,


Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. starforlife - Ха ха ха Виж сега, "нови мой поЧитателю"...
01.11.2020 10:15
По този постинг ще кажа само, че който се опитва да твърди, че ние, БЪЛГАРИТЕ, сме приемани като крадци и престъпници навън, в цивилизования свят... Е меко казано балалайко, който гради твърденията си не на базата на личен опит, а на прочетени клишета, които комплексираното му съзнание е приело за истина.
НЯМА ТАКОВА НЕЩО - обиколил съм почти 1/4 свят (за Европа почти няма държава, в която да не съм ходил по 2-3 пъти) и никъде не се ме гледали така.

Но се включих друго да напиша:
Преди малко скибах постинга ти "посветен" на мен...
Да се чете посветен на жанр (фантастиката), който много харесвам и чета с голямо удоволствие.
И сега ми светва кой луфт в комплексираното му съзнание обира един коментар (или постинг беше - това интелектуално микроцефалче е толкова невзрачно, че дори не запомням глупостите му) на ЧерноПръцко, който прочетох вчера по някое време.
Но да се върна на постинга ти, ето този:
https://puk1.blog.bg/zabavlenie/2020/10/31/s-namigvane-kym-starforlife.1733330
Ще ме извиниш, но от няколко дни сме на "пътешествие", посветено на РД на един от двата най-близки ми човека (плът от плътта ми и кръв от кръвта ми)...
Затова не мога да ти "отговоря" достойно сега.
Но:
- Връщаме се привечер...
- И след като приключа серията " Кладенецът на Мълчанието"...
- Ти обещавам постинг, който да те изкефи.
цитирай
2. puk1 - Не съм нов почитател. Аз съм си ка...
01.11.2020 10:18
Не съм нов почитател. Аз съм си калибан3, ама пак ме баннаха :)
цитирай
3. apostapostoloff - Ако все още не си поздравил
01.11.2020 13:47
будителя на блогбегето д-р Дупедало с деня на будителите, те съветвам немедленно да го сториш.

Този мастит наш учен и творец е истински съвременен будител и заслужава нашите адмирации!
цитирай
4. panazea - Не й се сърди !
01.11.2020 13:54
На продавачката де . Тя не знае какво върши .
Те и Ян Хус са изгорили на кладата , и Джордано Бруно . Гонили са вещиците в Салем и са горили богомилите в Каркасон .
Такива непосветени като продавачката.
Жив и Здрав !
Панацея
цитирай
5. apostapostoloff - Апропо...
01.11.2020 13:56
Току що написах на д-р Леонкавало Дупедало за Кашкавало, че 10 години съм живял в странство и навсякъде ми казваха, че в България живее един научен работник на име д-р Леонкавало Дупедало за Кашкавало, който е изпечен крадец.

Опитал се е явно да гепи нещо в Соренто и затова са го натирили от магазина. Че може и боя да е отнесъл, ама си трае.
цитирай
6. puk1 - будителя на блогбегето д-р Дупе...
01.11.2020 14:39
apostapostoloff написа:
будителя на блогбегето д-р Дупедало с деня на будителите, те съветвам немедленно да го сториш.

Този мастит наш учен и творец е истински съвременен будител и заслужава нашите адмирации!

Е как, това е по-здрав за него.
цитирай
7. puk1 - На продавачката де. Тя не знае какво ...
01.11.2020 14:40
panazea написа:
На продавачката де . Тя не знае какво върши .
Те и Ян Хус са изгорили на кладата , и Джордано Бруно . Гонили са вещиците в Салем и са горили богомилите в Каркасон .
Такива непосветени като продавачката.
Жив и Здрав !
Панацея

Ами то не мене са гонили :) Мен ми викат prego .
цитирай
8. radostinalassa - Какво е виновна жената...
01.11.2020 14:43
че приличаш на сиганин? Псувай баща си.
цитирай
9. puk1 - че приличаш на сиганин? Псувай баща ...
01.11.2020 15:04
radostinalassa написа:
че приличаш на сиганин? Псувай баща си.

Аз поне знам кой ми е баща. За теб не съм сигурен. Или поне не е положил усилия дъщеря му да получи необходимото възпитание.
цитирай
10. radostinalassa - Говоря , че си черен и ни излагаш навън
01.11.2020 16:01
Никога не нападам първа, но втора винаги.
цитирай
11. apostapostoloff - Гадостина е тази, която прилича на
01.11.2020 16:06
чистокръвна циганка. Сбръчкана и черна, а на всичко отгоре и с нос като клюн.

И тя като циганите- необразована и невъзпитана, ама много бъбрива. И тя като Дупедало- всичко знае и всичко разбира.
цитирай
12. puk1 - Никога не нападам първа, но втора ...
01.11.2020 16:10
radostinalassa написа:
Никога не нападам първа, но втора винаги.

Няма опасност да ни изложиш навън. Нито те пускат, нито можеш да кажеш нещо.
цитирай
13. puk1 - чистокръвна циганка. Сбръчкана и ...
01.11.2020 16:12
apostapostoloff написа:
чистокръвна циганка. Сбръчкана и черна, а на всичко отгоре и с нос като клюн.

И тя като циганите- необразована и невъзпитана, ама много бъбрива. И тя като Дупедало- всичко знае и всичко разбира.

Абе, и тя ще да има някоя секретна дисертация. Ама още не се е похвалила.
цитирай
14. radostinalassa - Имам възможности, знам
01.11.2020 16:16
Няма опасност да ме объркат с циганка като Простолъ и Тараканчето. То знае френски. Там е пълно с негри и араби. Ще се слее с масите.
цитирай
15. puk1 - Няма опасност да ме объркат с циг...
01.11.2020 16:32
radostinalassa написа:
Няма опасност да ме объркат с циганка като Простолъ и Тараканчето. То знае френски. Там е пълно с негри и араби. Ще се слее с масите.

Буля, за щастие твоят интелект се простира само до Калотина. Нататък не го пускат. А ако събере пари за някоя екскурзия случайно, то го возят с автобуса и рядко може да се изяви, така че да го забележат :)
цитирай
16. radostinalassa - Ти, тараканчо...
01.11.2020 17:39
не си се изявил в магазина, а са те изритали, защото си вакъл и са мислели, че ще крадеш. Срамота.
цитирай
17. rustam - Интересни случки:
01.11.2020 17:59
Продавачката припознава нашия човек като крадец
Тервелския гей го припознава като един от "нашите"
Издава книги в 500 тираж и 10 години не може да ги продаде
Когато циганинът в магазина псува и напада касиерката, направо напълил гащите, вместо да се обади на 112.

Извод: шушумига.
цитирай
18. puk1 - Продавачката припознава нашия ...
01.11.2020 18:06
rustam написа:
Продавачката припознава нашия човек като крадец
Тервелския гей го припознава като един от "нашите"
Издава книги в 500 тираж и 10 години не може да ги продаде
Когато циганинът в магазина псува и напада касиерката, направо напълил гащите, вместо да се обади на 112.

Извод: шушумига.

Ама то и случка с циганин ли е имало?
цитирай
19. puk1 - не си се изявил в магазина, а са те ...
01.11.2020 18:08
radostinalassa написа:
не си се изявил в магазина, а са те изритали, защото си вакъл и са мислели, че ще крадеш. Срамота.

Бетон - Интелект
цитирай
20. radostinalassa - Цитат: Луупчо е в матричката
01.11.2020 18:15
Пий си Л. хапчетата. Изтърка се горкото парче.
цитирай
21. apostapostoloff - Преди малко призовах
01.11.2020 18:47
д-р Дупедало да си признае без бой какво е гепил в Салерно и да ни каже дали е отнесъл боя там.

Тъй като той такива коментари не публикува, реших да изложа моите съображения тук.
цитирай
22. puk1 - д-р Дупедало да си признае без бой ...
01.11.2020 18:48
apostapostoloff написа:
д-р Дупедало да си признае без бой какво е гепил в Салерно и да ни каже дали е отнесъл боя там.

Тъй като той такива коментари не публикува, реших да изложа моите съображения тук.

Давай.Тук не се цензурира.
цитирай
23. rustam - Да, да и циганин
01.11.2020 20:06
puk1 написа:
rustam написа:
Продавачката припознава нашия човек като крадец
Тервелския гей го припознава като един от "нашите"
Издава книги в 500 тираж и 10 години не може да ги продаде
Когато циганинът в магазина псува и напада касиерката, направо напълил гащите, вместо да се обади на 112.

Извод: шушумига.

Ама то и случка с циганин ли е имало?

цяла повест беше написал.
цитирай
24. puk1 - Продавачката припознава нашия ...
01.11.2020 20:32
rustam написа:
puk1 написа:
rustam написа:
Продавачката припознава нашия човек като крадец
Тервелския гей го припознава като един от "нашите"
Издава книги в 500 тираж и 10 години не може да ги продаде
Когато циганинът в магазина псува и напада касиерката, направо напълил гащите, вместо да се обади на 112.

Извод: шушумига.

Ама то и случка с циганин ли е имало?

цяла повест беше написал.

Нещо и с тъщата имаше май.
цитирай
25. rustam - Тъщата....ето така:
01.11.2020 20:55
" ...и тогава тъщата със строг глас ми нареди да се прибирам вкъщи. Аз се подчиних, зада не стават скандали" Същото и с гея: вместо да му изхака един, или да се изнесе най-бързо, сяда да си допива. Да не стават скандали, абе кротък човек.
цитирай
26. puk1 - ". . . и тогава тъщата със строг ...
01.11.2020 21:06
rustam написа:
" ...и тогава тъщата със строг глас ми нареди да се прибирам вкъщи. Аз се подчиних, зада не стават скандали" Същото и с гея: вместо да му изхака един, или да се изнесе най-бързо, сяда да си допива. Да не стават скандали, абе кротък човек.

И в магазина така. Фръцнал се и излязъл. Да не стават скандали. А после от 50 метра и показал среден пръст вероятно.
цитирай
27. fun1001 - Буля, ти откога не си виждала...гол мъж ))))
01.11.2020 21:43
radostinalassa написа:
Няма опасност да ме объркат с циганка като Простолъ и Тараканчето. То знае френски. Там е пълно с негри и араби. Ще се слее с масите.

цитирай
28. fun1001 - сигур, жена му скри Лап ниТопа, или..строгата тъща...хихихиих..ша довтаса, ей сега, дядя ванката
01.11.2020 21:45
puk1 написа:
rustam написа:
" ...и тогава тъщата със строг глас ми нареди да се прибирам вкъщи. Аз се подчиних, зада не стават скандали" Същото и с гея: вместо да му изхака един, или да се изнесе най-бързо, сяда да си допива. Да не стават скандали, абе кротък човек.

И в магазина така. Фръцнал се и излязъл. Да не стават скандали. А после от 50 метра и показал среден пръст вероятно.

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: puk1
Категория: Забавление
Прочетен: 28489
Постинги: 12
Коментари: 148
Гласове: 110
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930