Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.11.2020 15:00 - Еманация на комунягите
Автор: puk1 Категория: Видео   
Прочетен: 1866 Коментари: 11 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 The Killing Fields


image

8 награди на Британската академия – за най-добър филм, главна мъжка роля и изгряваща звезда на Хейн Нгор, адаптиран сценарий, операторско майсторство, монтаж, сценография и звук.

3 награди “Оскар” ’84 – за поддържаща мъжка роля на Хейн Нгор, операторско майсторство и монтаж.

“Златен глобус” за поддържаща мъжка рола на Хейн Нгор.



Награда на Лондонската критика за режисьор на годината.


2 награди на Американското национално общество на филмовите критици – за поддържащ актьор на Джон Малкович и операторско майсторство.


Награди на Нюйоркската и Лосанжелиската критика за операторско майсторство.


Награда на Британското общество на операторите.


Награда на Гилдията на американските сценаристи за адаптиран сценарий.


5 номинации от Британската академия – за режисура, главна мъжка роля на Сам Уотърстън, музика, грим и специални ефекти.


4 номинации за “Оскар” – за най-добър филм, режисура, главна мъжка роля на Сам Уотърстън и адаптиран сценарий.


5 номинации за “Златен глобус” – за най-добра драма, режисура, главна мъжка драматична роля на Сам Уотърстън, сценарий и музика.











Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. apostapostoloff - Да спи зло
02.11.2020 15:43
под камък!
цитирай
2. puk1 - под камък!Навсякъде са едни и същи. ...
02.11.2020 15:45
apostapostoloff написа:
под камък!
Навсякъде са едни и същи. Само мащабите са различни.
цитирай
3. puk1 - Апостоле, лексипръца се е заканил ...
03.11.2020 08:38
Апостоле, лексипръца се е заканил да те нарита, а на мен да ми зачерви бузите. Трябва да се криеш, че голям страх(смях).
цитирай
4. apostapostoloff - Поласкан съм!
03.11.2020 17:53
Лекс Парси- Пръц ми оказа голяма чест. Удостои ме с внимание:

„ А и Апостолоффф като вечно буден психопат, не закъснява да върне вкаменената си гузна съвест в двора ми, че аз съм бил нетрезво се дрогирал.... А окей не престава да пише поучително с манияшката упоритост на Постоля... и все с главни букви брат... :-) знаеш ли колко ми струва времето да те трия бе тъпак? или искаш да надминеш рекорда на Апостолофф от седем малоумни коментара на постинг?“

Затова се взех в ръце, стегнах се в кръста и изпрасках едно стихотворение в негова чест:

Насам, насам!
Който от пуезия отбира,
при Лекс Парси- Пръц се спира.

Не е много изискано и възвишено, но аз, за разлика от Лекс Парси- Пръц, нито пия, нито се дрогирам. Затова не ми се получава май.

Послепис:
Крайно време е някой да обясни на Лекс Парси- Пръц, че думата „инвестиция“, която той непрекъснато използва, е чуждица. Не е редно мастит творец като него да борави с такива изразни средства. Още повече, че имаме чудесна българска дума за това- вложение.

От вложение пък произлиза една още по- прелестна дума- влагалище. Това е онова отверстие, в която мъжът вкарва с любов и страст своята розова, рунтава палка.
цитирай
5. puk1 - Лекс Парси- Пръц ми оказа голяма ...
03.11.2020 18:08
apostapostoloff написа:
Лекс Парси- Пръц ми оказа голяма чест. Удостои ме с внимание:

„ А и Апостолоффф като вечно буден психопат, не закъснява да върне вкаменената си гузна съвест в двора ми, че аз съм бил нетрезво се дрогирал.... А окей не престава да пише поучително с манияшката упоритост на Постоля... и все с главни букви брат... :-) знаеш ли колко ми струва времето да те трия бе тъпак? или искаш да надминеш рекорда на Апостолофф от седем малоумни коментара на постинг?“

Затова се взех в ръце, стегнах се в кръста и изпрасках едно стихотворение в негова чест:

Насам, насам!
Който от пуезия отбира,
при Лекс Парси- Пръц се спира.

Не е много изискано и възвишено, но аз, за разлика от Лекс Парси- Пръц, нито пия, нито се дрогирам. Затова не ми се получава май.

Послепис:
Крайно време е някой да обясни на Лекс Парси- Пръц, че думата „инвестиция“, която той непрекъснато използва, е чуждица. Не е редно мастит творец като него да борави с такива изразни средства. Още повече, че имаме чудесна българска дума за това- вложение.

От вложение пък произлиза една още по- прелестна дума- влагалище. Това е онова отверстие, в която мъжът вкарва с любов и страст своята розова, рунтава палка.

Лекс Пръц нищо не влага, щото ако си забелязал, той само за мастурбации говори. Това му е някаква идея-фикс. Или пък има нещо там.
цитирай
6. apostapostoloff - Тя и пуезията на
03.11.2020 18:20
Лекс Парси- Пръц е такава- чекиджийска работа.
цитирай
7. puk1 - Лекс Парси- Пръц е такава- чекид...
03.11.2020 18:26
apostapostoloff написа:
Лекс Парси- Пръц е такава- чекиджийска работа.

Лексопръц е гений на съждителната инвариантна поезия. Догодина ще му присъдят Нобелова награда за литература.
цитирай
8. apostapostoloff - Обаче! За да стане това, ние-
03.11.2020 19:17
неговите почитатели, трябва да основем инициативен комитет, който да издигне неговата кандидатура.

Може да прибегнем и до корупционни практики. Да пуснем някой друг лев на Бачо Боян от СБП, та да го приеме в съюза.

Сетне пак ще го подкупим, та СБП да издигне кандидатурата на Лекс Парси- Пръц. Този корупционен управленски модел ми изглежда по- авторитен.

Само трябва да внимаваме Отровното трио да не ни надуши. Защото те играят много важна роля в обществениа и културен живот в страната.
цитирай
9. puk1 - неговите почитатели, трябва да ...
03.11.2020 19:22
apostapostoloff написа:
неговите почитатели, трябва да основем инициативен комитет, който да издигне неговата кандидатура.

Може да прибегнем и до корупционни практики. Да пуснем някой друг лев на Бачо Боян от СБП, та да го приеме в съюза.

Сетне пак ще го подкупим, та СБП да издигне кандидатурата на Лекс Парси- Пръц. Този корупционен управленски модел ми изглежда по- авторитен.

Само трябва да внимаваме Отровното трио да не ни надуши. Защото те играят много важна роля в обществениа и културен живот в страната.

Това трябва да се пази в тайна, защото има много завистници пуети. А и д-р Л. Дупедало напоследък също пише поезия.
цитирай
10. apostapostoloff - Д-р Леонкавало Дупедало за Кашкавало е
03.11.2020 21:36
всестранно развита личност. Затова никак не съм изненадан, че е прописал и пуезия. Днес му изразих моите съболезнования, защото и той като Хитлер води война на няколко фронта.

Нападат го ту Калибанът, ту Русти, ту Рuk1. Жив да го оплачеш, завалията.
цитирай
11. puk1 - всестранно развита личност. За...
04.11.2020 08:21
apostapostoloff написа:
всестранно развита личност. Затова никак не съм изненадан, че е прописал и пуезия. Днес му изразих моите съболезнования, защото и той като Хитлер води война на няколко фронта.

Нападат го ту Калибанът, ту Русти, ту Рuk1. Жив да го оплачеш, завалията.

Той на всички ще направи един блицкриг.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: puk1
Категория: Забавление
Прочетен: 28030
Постинги: 12
Коментари: 148
Гласове: 110
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031