Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2020 09:45 - Набедяване по чл. 286, ал. 1 от НК от Тинка Йотова Калчева
Автор: teomira Категория: Други   
Прочетен: 492 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 `image


Тинка Йотова Калчева (65 г.) е  все още секретар на кметство Лесидрен 5520, община Угърчин, област Ловеч. Нарочно си позволи Набедяване срещу мен, за да прикрие собствените си престъпления. Имам свидетели и медицинско свидетелство, които ще я опровергаят. Съвсем друга е фактическата обстановка по казуса. Т. к. притежавам писмени доказателства и свидетели, ще я съдя за набедяване и ще искам да получи максималния срок лишаване от свобода, а именно 6 г.
На 13 януари 2020 г. след 12 ч. на обяд се връщах от хранителния магазин. Отключих външната врата на къщата и през терасата видях Тинка Калчева Йотова, която идваше от площада. Същата започна с обичайните си обиди към мен, като искам да подчертая, че повече от 6 г. слушам тези ужасни квалификации спрямо личността ми. Тя ми каза, че съм болна, защото съм подала жалба срещу сексуалния маниак Юлий Бисеров Юлианов, който 3 пъти ми влиза в двора на къщата през нощта. Освен полицията, нямаше кой друг да го спре. Този наркоман и изнасилвач е около 20 - годишен и дори ми казаха, че прескача и в други къщи. Миналата година изнасили жена, която е по-голяма от него с 25 г. Излязох пред вратата и казах на Тинка Калчева, че съм имала основание за жалбата и ѝ казах да престане с обидните квалификации. Тогава се случи нещо неочаквано и ужасно, което ме изненада. Секретарката на кметството се надхвърли срещу мен с юмруци по главата и ритници по прасците като крещеше:
-Коя си ти, ма?! Аз управлявам Лесидрен. Ти ли ще ме учиш какво да говоря?!Ще си казвам каквото си искам... 

Бях така шокирана от физическата саморазправа, че не можах веднага да я отблъсна.Чантата с ключовете ми падна на калната улица, другата чанта с хляба отхвърча. Тази ужасна чума ме налагаше със силните си юмруци по главата. Получих ужасни болки. После видях големи синини по прасците. Никой не ми се притече на помощ. За да я спра, блъснах ръцете ѝ, вследствие на което Тинка Калчева се подхлъзна на мократа улица и падна на задните си части. Веднага ѝ подадох ръка да стане, но тя нарочно продължи да лежи с отворени очи. Все пак се изправи с моя помощ и продължи с ритниците, като ми изрита и хляба в калта. Ужас!
Подадох сигнал и казах на двамата полицаи само да я предупредят устно, защото не ми се занимаваше с нея. После обаче дойдоха други двама полицаи от Угърчин и изопачиха нарочно казуса в интерес на Тинка Калчева, като са разпитали двама лъжесвидетели, които аз не видях. Полицаите Явор Мараченски и Камен Пачев дойдоха пред къщата  и ме накараха да подпиша предупредителен протокол. Обаче за късмет имаше свидетел, който щеше да разкрие истината за побоя и да уличи Тинка Калчева в лъжа. Нищо не подписах, защото аз бях жертва на престъпление. Оказа се, че Цонка Петрова Дачева, която е майка на столичния адвокат Пламен Дачев и свекърва на съдията от ВКС Галина Тонева, както и др. свидетел Снежана Симова Икова са видели побоя, обаче нарочно го изопачиха. Цонка Дачева ме е набедила, че съм налагала, забележете, с юмруци по главата падналата Тинка Калчева, което ме втрещи. Тинка Калчева е отишла при нея и понеже са приятелки я е накарала да излъже. Снежана Икова е излъгала, че била дошла при мен и ми казала да спра, но аз съм продължила с ударите. Снежана Икова е участник в подписка срещу мен, с която ме обвиняват в агресия. Цонка Дачева не се е подписала. И двете ги очаква наказателен процес за набедяване. Чак на 7 октомври 2020 г. прочетох делото срещу мен. В докладната си записка Явор Мараченски е записал, че трябва да бъда настанена в психиатрия, защото съм говорила на висок глас по улиците, често към  пишела във фейсбук и съм неуравновесена?!Не говоря чак на толкова висок глас, а когато някой ме е предизвикал, съвсем резонно е да съм повишавала тон. Има други лица, които говорят много високо, но на тях никой не им прави забележка. Според Явор Миленов Мараченски съм всявала смут в селото, което е пълно издребняване и лъжа. Явор Мараченски е полицаят, който няколко пъти предупреди писмено и устно разбойника Юлий Асенов Василев, защото последният извърши физически саморазправи с мен. Съвестта ми е спокойна, но на престъпниците в този казус едва ли. Така полицаи станаха съучастници на престъпници. Затова престъпността е толкова висока. Чак след 10 дни отидох на лекар в Троян и си извадих медицински документ, който доказваше побоя. Имах много цицини по главата, прасците ми бяха със синини. Така разговаря по неудобни въпроси Тинка Калчева.
На местните избори през октомври 20219 г. изобщо не ходих да гласувам, обаче Тинка Калчева ме набеди, че съм я заплашвала, че ще я ликвидирам в присъствието на членовете на изборната комисия, което е набедяване и ще се установи посредством разпит съгл. чл. 136, ал. 1 от НПК. В деня преди изборите бях на терасата и тогава Тинка Калчева спря колата си срещу нашата къща. Излезе, посочи ме с пръст на свой познат и каза:

-Тая, ненормалната Десислава пак е подавала жалба!

Излязох от къщи, отидох при нея и я попитах докога ще продължава с обидните си квалификации спрямо мен?Жалбата ми беше основателна, което се доказва с предупредителен протокол към сексуалния маниак Юлий Б. Юлианов. 

-Ти внимавай да не си изпатиш с тия жалби! Ние имаме хора, които ще ти дадат урок за цял живот! 

Това беше закана и затова реших да опиша случая във фейсбук, за да стане обществено достояние. И друг път Тинка Калчева ми е държала сметка защо пиша във фейсбук  за това какво се случва в с. Лесидрен. 

Снимах ѝ къщата, обаче после се отказах да описвам случая, защото тя беше много отмъстителна.Пак щеше да има удари с камъни по прозорците на къщата. 

Вследствие на Жалба и Искане от Кмета на село Лесидрен Борис Нешев се образува ЧНД N163 /21.02.2020 г. по описа на Ловешки Районен Съд. 
В съда Тинка Калчева се яви като лъжесвидетел и продължи с ужасните си унизителни и обидни квалификации спрямо мен. Съдия Йорданка Вутова я подкрепяше.
Видно е, че Тинка Калчева не се притеснява от правосъдието, обаче не винаги престъпниците остават без присъда. Все някога убийците и подлеците се оказват в затвора, където им е мястото, защото са много опасни за обществото. 










Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: teomira
Категория: Политика
Прочетен: 1208284
Постинги: 1236
Коментари: 84
Гласове: 1070
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. blog